Klachtenregeling

Als er iets is misgegaan


Aanmelden

Is er iets misgegaan of heeft u een klacht over de behandeling van uw fysiotherapeut of een van onze medewerkers? Dan is het goed dit kenbaar te maken aan uw fysiotherapeut. Het is vervelend voor u dat het anders is gelopen dan u had verwacht of gewenst. Samen met u willen we een goede oplossing bedenken, voor nu en voor de toekomst. Wij nemen elke klacht serieus en bespreken deze met u.

LEES MEER OVER


CONTACT


KLACHTENPROCEDURE FYSIO GROOTEGAST


Uw klacht wordt vastgelegd in ons klachtendossier. Mocht u er met ons niet goed uitkomen en u een klacht toch willen voorleggen aan de externe onafhankelijke vertrouwenspersoon, dan brengen wij u met haar in contact. Als u er dan nog niet goed uitkomt, dan kunt u met uw klacht terecht bij de onafhankelijke klachtencommissie van Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Fysio Grootegast is als praktijk aangesloten bij de Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Meer informatie over de klachtenregeling kunt u lezen op de website van de Stichting Keurmerk Fysiotherapie. Onder het tabblad Patiënt staat de Klachtenregeling van de Stichting Keurmerk Fysiotherapie beschreven.